Aszey2012 ilk gebelikte kese küçüktü doktor üzerinde durmadı. Geç döllenme dedi geçti. Protestan vermişti ki doğru kullanmamışım şimdi anladım. Kalp atışı gördükten kısa zaman sonra gelişmedi ve geri durdu. Kürtaj oldum. Doktor gerek görmedi testlere. İkinci gebeliğim de düşükle sonuçlandı. Ve benim gerek görülmeyen test sonucum pıhtılaşma çıktı. Ücret olarak çok fazlaydı test yaptırmadım ama acı yaşayıp yine yaptırdım.