kucuktospam Hiç başıma gelmeyen kabızlıkla karşılaştım 10. Haftada kızlar. Su içiyorum çok onunla alakası yok sebze meyve de yiyorum doğal yollardan başına gelip atlatan yazabilir mi Allah rızası için çok kötü çok😞
Snszasla kucuktospam bende o haftalarda öyleydim yaş kayısı yiyordum o biraz rahatlatıyordu yaş bulamazsan kuru kayısı dene canım belki etkisi olur bana onlarda sonradan fayda etmeyince mecburen ilaç kullandım
haziranin25i kucuktospam bende ilk kan ilacı içmeye başladığımda şiddetli kabızlık yaşadım doktorumu aradım duphalac ilacını önerdi ama ertesi gün tuvalete çıkmaya başlayınca alıpta içmedim 🤭
Deletedmom54 kucuktospam Sıcak ballı su iç canım ac karna Incir ye 2 tane bol su iç ılık ac karna yine Ve haşlama mısır ye bagirsaklari bozuyor resmen
morusevenanne kucuktospam canım denedim ve çok işe yaradı 1 kaşık zeyintağı ve üstüne bol su iç. Hatta suyu içerken evde dolan bolca.
Anesss Sabahları aç karnına birer tane kuru kayısı ve kuru incir ye canım direkt lavabo ihtiyacın olacaktır. :)
sedactnky kucuktospam bende hem basur Hem kabızlık olmuştu.. haftalarca çektim çok zor ne yaptıysam da geçmedi
Mom103 kucuktospam ya gebelerin çogunda o sorun oldugunu biliyorum kontrolumde doktorumda sordu ama su anlık yediğimle içtiğimle alakalı sulu yemekler yiyince iyi oluyorum.ama kuru yemekler kizartma tipli yemekler yiyince kabızlık oluyor daha çok oluyor
Bebikinannesi kucuktospam Bende de cok sık olurdu ilk zamanlarda ve gebelik oncesinde. Yulaf lapasi yemeyi dene. İcine meysim meyvesi ceviz ve bal koyardim cok sukur suan yasamiyorum. Bekunis icmistim bi kac defada
Aysubaburhan kucuktospam ben ne yaptıysam fayda etmedi en son doktorum duphalac surup verdi okadar rahatladım ki bence deneyebilirsin. Ayrca eczacıyım bir zararı da yok bilgin olsun
ysms19 kucuktospam geceden 3-4 tane kuru kayısıyı bir bardak suya koyun. Sabah önce kayısıları yiyip sonra suyunu için. 1-2 saat kahvaltı yapmayın. Ben her gün yapıyordum. İshal yapmıyor sadece tuvaletinizi yumuşatır.