Minikmucizelerr Kızlar bende yeni öğrendim de betanız kaçtı acaba reglinizden kaç gün sonra öğrendiniz 🙈
Birgul Minikmucizelerr ben 4 gün kala 12 değerle öğrendim, şükür yükseldi keseyi gördük pazartesi 8590 falan olmuştu 5ekimde kalp atışı için gidecez inşallah. siz kaçla öğrendinz
NilGrl Minikmucizelerr ben adetten 3 önce öğrendim çünkü şüphelendim 😂 613 dü kan testi yaptırdığımda adetime 3 gün kala işte
Kuzeyufuk Ben adetten 4gün sonra öğrendim 1375ti değerim ❤️ Hayırlı olsun canım senin kac gün geçti ve kac@
Minikmucizelerr Bende 3 gün geçe öğrendim 317 4 gün sonra 3105 olmuş🙈kasık ağrılarım var yarın kontrole gidicem
Birgul Minikmucizelerr 13 gün sonra. 12den 3 gün sonra 70 oldu 4 gün sonra 512 6 gün sonra gittim 8590 oldu keseyi de net gördük cok şükür
mrskement Bn 3 gün önce agdetim 4 gün geciktigi için kan verdim beta hcg 1073 çıktı hiç bu kadar yüksek beklemiyordum normal midir 2 hafta önce kan verdiğimde 1.20 idi nasil Bi anda bu kadar yükseldi normal mi ilk gebeligim
NilGrl mrskement süper tabi ki.. 2 günde 2 katına çıkarak yükseliyormuş o değer ben adetim geçikmeden kan testi yaptırdım 613 dü düşünün korkmayın.
Kuzeyufuk mrskement evwt normal daha yeni döllenirken Vermişsin düşük olması normal o zaman zaten değerler hızlı artıyor