mom74 Selam arkadaşlar hamidiye çayırbaşında doğum yapan oldu mu acaba virüs olmadan tecrübeliler yazabilir mi acaba gayet güzel hastane ilgilenmeleri güzeldi keşke pandemi yapmasalardı cesaret edemiyorum oralardan kaparım diye yaedımcı olırmusunuz