Nrcn17 Arkadaşlar 37. Haftam ve çok kararsızım normal doğumu beklemek için çok sabırsızım bu yüzden sezeryan diye düşünüyorum 🤔
Yasmin3565 Mümkün olduğunca Allah’ın yarattığı doğal seyrinden şaşmamalı diye düşünüyorum. Sezeryan mecburiyetiniz yoksa tabiki normal doğum. Hem anne sağlığı hem de bebek sağlığı açısından normal doğumun birçok faydası var diye biliyorum
MADE Bende normal dogum düşünüyordum ama gittigim doktor gece doktoru olmadığı için sezeryan yapıyorlarmış. Baska bir hastaneye gittim onlarda aynısını dedi. Benim de kafam allak bullak oldu. 35. Haftamdayim ne yapicam bilmiyorum 🙄
Nrcn17 Sezeryan olan arkadaşlarım abartıldığı kadar zor değil diyorlar kolay ağrı da olmuyor dediler benim de kafam çok karışık