Kızlar 3 ay önce bebeğimin kalbi durdu iğne vermişti doktor 3 aylık 4 paket falan iğne var evde şimdi coraspirin kullanıyorum 1 hafta önce yumurtlamam oldu kasıklarımda bi Ağrı var sanki hamileymişim gibi hissediyorum ama test yapsam da Çıkmaz biliyorum iğne var evde riske atmak istemedim vurayım adetime kadar dedim ama içinde 25 derecenin altında oda sıcaklığıda saklayınız diyor yaz boyunca burası 38 dereceyi bile gördü bozulmuşmudur bilemedim ilaçlar kutularında bide kalın eczane poşetinde