Ersemidil Gebeligim ama ilkinde hic boyle seyler yasamadigim icin sanki ilk gebelik gibi..37. Haftamdayim bebegim bi kac gundur hareketleri cok azdi ama bugun masallahi var..Kasik bolgemi icerden sanki tutup bukuyolarmis gibi hissediyorum ve genital bolgemde aci hissediyorum..Sizce bu yalanci kasilmalar mi yoksa acilmalar mi oluyo acaba yavas yavas bu arada belimde de hafif bi agri mevcut
Blackpink Ersemidil benimde suan sol kasigimdan sanci girdi ama sanki etimi koparmislar gibi. 3 gundur boyle oluyor. 38. Haftaya girdim bende. Magnezyum kullanıyorum ondan mi acaba sancim cok olmuyor 😕
SnFk Ersemidil canım yalancı sancı adet ağrısına benzer. Süresiz ve düzensizdir. Normal sancılar adet ağrısında biraz daha fazladır. Süreli ve düzenli gelirler.
Tugba09 Blackpink sürekli bi sancı mı benimde öyle çünkü şuan🤭 magnezyumu yavaş yavaş bırakman gerekiyor diye biliyorum son zamanlarda doğum sancılarına engel olur diye
Anne2_ Tugba09 osteo forumla kullanıyorum onu bırakmalımıyım ki Acaba çünkü onun içinde magnezyum var bugün bile doktora gittim unuttum hayla kullanıyorum demeyi
Blackpink Tugba09 ya 39 40 a kadar dursun istiyorum oyuzden birakmiyorum. Dr danismam gerek bakalim ne dicek ona gore hareket ederim
Ersemidil Tugba09 Aaa ben magnezyumun oyle bi etkisi oldugunu hic bilmiyodum yani doktor da hic soz etmedi..Hatta elinde ilaclarin var mi yoksa yazayim dedi..Kafama takildi simdi ama keyfime gore birakmya da cesaret edemem🙄
Tugba09 Ersemidil bende burda okumuştum gidince sordum bırakabilirsin artık dedi doktorum bende öylelikle bıraktım