Eda-gnbkn bilemiyorum doktordan doktora değişiyor sanırım bide ben özellikle istemiştim ailede şeker hastalığı genetik diye ona rağmen yaptırma dedi ama bende herhangi bir belirti yok yani aniden kilo almadım kızım da haftasına göre uyumlu gidiyor suyunda da sıkıntı yok belki de ondan istememiştir 2 gündür açlık ve tokluğa bakıyorum oda şuan normal siz yine de doktorunuza danışın onun yönlendirmesiyle hareket edin bence