Mormenekse34 Bu ay doktora takip icin gidemedm, evde ovulasyon yapacagim, ayni zamnda c life ve inofolic kullaniyorum Birkac postta sut maydonoz kuru okumustum deneyen ve faydasini goren oldu mu? Nasil uyguladiniz
Boncugummmm Mormenekse34 süt ve maydonozu kaybatıp buharına oturmayımı diyorsun canm bnde duydum onuda cesaret edılmyor bır doktr buhar oturmasını iyi olmadgnı soylemıstı bnde bekleyim şurada🙇♀️
mayis13 Mormenekse34 2 sene hamile kalamadım çikolata kistinden dolayı . Doktor tüp bebek dışında çocuk sahibi olamazsınız demişti. Tüp bebeğe başlayacaktık ilaçlarımı vs. Herşeyimi almıştım son kez süt maydanoz buharını ve belime yakı yapıştırmayı bir deneyeyim dedim çok şükür ondanmı oldu bilmiyorum ama bir sonraki ay hamile olduğumu öğrendim canım dene bence .
afrasil Mormenekse34 bende deneyeceğim adetim bitince merak ediyorum ins faydasını görürüm . 1 lt süt 1 bağ maydanoz kaynatıp buharı na oturcam çok yakmayacak şekilde . Ovulasyonu nerden aldn canım birde c life etkisini gördün mü
Happykariner Mormenekse34 canım ben 2 ay önce yaptım ama bir işe yaramadı. Gecen ay de eşime çakşır kökü auyu içirdim o da bir işe yaramadı. Bu ay 15 gün hayıt tohumu içtim aç karna . adete 2 gün kaldı bakalım sonuç ne olacak . Ah biz bebek isteyenler her zorlugu çekiyoruz. Süt buharını yaptıgımfa hava o kadar sıcaktı ki karnıma battaniye sardım buharında oturdum buhardan bacaklarım yandı yine de kalkmadım ne bileyim ne zaman olacagı varsa o zaman oluyor galiba. Yine de deneyin belki sizde işe yarar
Mormenekse34 mayis13 ne guzel🎉 nasil uyguladin adetin kacinci gunu kac kez acaba Yakıyı da duydum onu da denemeli pesinden
afrasil mayis13 canım buharı yaptığınz gün ilişki mi olacak yoksa kendimizi sıcak tutup yatacak myz 2 sekil duydum hangisi doğru acaba
mayis13 Mormenekse34 ne desem yalan olur İnan tam net hatırlamıyorum ama yumurtlamadan önce diye aklımda kalmış hepsini aynı gün yaptım yakıyı yapıştırıp ilişki yaşadım
Anestezist Happykariner bende bu ay hayıt çayı içtim adetime bir hafta var merak içinde bekliyorum sende sonucunu bana bildirirmisin
Berivan-188 Mormenekse34 bende denemiştim faydasını göremedim ama görümcem de yaptı hamile kaldı dene bence bir zararı yok dıye bılıyorum 🤲
Minaliy Bende 1 aydır inofolik kullanıyorum bu ayda maydonoz süt buharını yaptım aynı zamanda ovulasyonda takip ediyorum bakalım inşallah işe yarar 😊
Happykariner Anestezist bildiririm tabi inşallah yarın adet günümmve olmam inşallah bu ay çok dua ettim inşallah kabul olur 🙏🙏
Happykariner Anestezist kaç aydır öyle çok umutuszluga kapılıyorum gecenki adetim kurban bayramıydı bayramda oturdum nasıl agladım nasıl agladım . o yüzden umutlanmak istemiyorum bu kez