Azramelisim Çok sancım var kizlar oturduğum yerden kalkamıyorum bacak aram çok agiriyor sancı nefesimi kesiyor acaba doğum belirtisi mi kizlar daha 32 haftaligim
sehrikarabulut Azramelisim canım doktornla görüş kasık ağrım vardı bnmde doktor progestana başlattı 3 gündür kullanıyorum ara ara yine ağrım var cuma kontrlm var olmazsa ilacımı değiştrcek doktorum sende ihmal etme
imrange Benimde bacak aram çok ağrıyor 37 haftalığım hareket ederken zorlaniyorum ama doğum belirtisi mi bilmiyorum galiba bebek baskı yapıyor
Azramelisim sehrikarabulut bende kan sulandırıcı iğne kullanıyorum yarın gidicem doktora bacak aram agiriyor kalkamıyorum yerimden şuan korktum ben doğum belirtisi mi diye çok sancım var