Umutduru Kizlar merhaba.Eşm yarın sol varikosel.ameliyati olucak yatışımız oldu bugün.Olanlar yazabilir mi nasıl ilerlicek bu durum hastanede kaç gün kalıcaz, anestesi nasıl olucak ???
ags Umutduru doktorunuz ekstra bir şey söylemediyse belden anestezi ile olduk biz. 6 7 kadar dikiş vardı sanırım. Açık ameliyat şeklinde olduk. 1 gece hastanede kaldık
nurakus Umutduru Merhaba geçmiş olsun, genel anestezi ile oldu benim eşim, 1 gece kaldık hastanede. Korkulacak bir ameliyat değil Allah’ın izniyle. İçinizi ferah tutun🌸
Sevnur5656 Umutduru Eşim belden uyusturmali ameliyat oldu sadece 1 gece hastanede kaldı çok şükür oda iyi geçmişti
ags Umutduru evet. Sabah giriş yaptık öğlen ameliyat. Sonraki sabah da taburcu olduk. Bir hafta on gün kadar yatarak istirahat etti sonrasında ayaklandı dikkat etti