Arkadaşlar bundan bir sene önce kalp damar bölümüne gittim sol ayağım aşırı şişiyordu doktorum sol kasıkta kan üfürmesi var dedi bizim anlayacağımız dille diyim ben size.. ve ilaçlar vermişti kilodan dedi zayıflarsan sorun ortadan kalkar modundaydı 🤦🏻♀️☺️ Bende hırs yapıp 10 kilo verdim ama pandemide evdeyken 8 kilo aldım birde üstüne şimdi hamileyim 🙈keşke zayıfkene kalsaydım ama Rabbim’in işine karışılmaz 🥰 benim demem o ki kalp damar doktoru ıkınma, hatta kabız olmamaya çalış demişti malum şimdi yavaş yavaş sindirim sorunları yaşamaya başladım bu sağlık problemim hem doğuma hemde acaba gebeliğe zarar verir mi bilemiyorum 🤷🏻♀️ Kalp damar doktoruna da görünmek lazım dimi ya ? Onunla kendi doktorumu bir götürmeli miyim diye düşünüyorum siz ne dersiniz 🧐