Kubra_kucuk Merhaba hanımlar 9 haftalık gebeyim kahvrengi akıntı geliyor bu durumu yaşıyanınız var mı neden olur?
Elagny97_ Kubra_kucuk ben yaşadım progestan verdi kullandım düşük tehlikem vardı benim ondan geliyormuş doktoruna sormalısın