CananNihat merhaba önce stres yapıp üzülmeyin çünkü kalbi atıyor. Ben 13+5 de kanama yaşadım plasenta önde olduğu için ve rahim ağzında kısalık olduğu için. Gebelik başından beri zaten düşük riskim var ve progestan sabah akşam vajinal kullanıyorum, proluton iğne vuruluyorum haftada bir. Sizin kanama sebebi sadece düşük olabilir diye mi yoksa başka sebebi var mı ? Bu süreçte eğer düşük riski varsa ağır hiç bir şey kaldırmayın ve hep dikkatli olun ani hareket yapmayın. Benim kanamam kıpkırmızı ve akıcı şekildeydi 4 günde kahverengileşerek azaldı.