Dygygn Herkese merhabalar 31 Ağustos’ta kürtaj oldum ne zaman adet olurum sizce? Böyle kötü bir durum yaşayanlar ne zaman adet oldunuz ? Yardımcı olursanız çok sevinirim ❤️ Kimse yazmadı
Selin_34 Dygygn bende 31 Ağustos’ta düşük yaptım canım ama kürtajlı olmadım kendiliğinden düşmüş. Bakalım ne zaman adet olacağım. Ovülasyon testi yapıyorum bu aralar yumurtlmam olcak gibi bakalım:)
Happykariner Dygygn canım benim doktorum 45 güne kadar normal demişti mesela ben 12 şubat kürtajımdı 12 mart adetim tam 1 ay sonra oldu ama kişiden kişiye değişir panik yapma hiç
Muuciizeemm Dygygn bende aynı gün düşük yaptım sonrasında kürtaj oldum aktif kanamam olmadı ilk kurtajimda bir ay sonra olmuştum bakalım bunda ne zaman olcam