NilGrl Baya uzun bir liste oluyor aslında 🤷♀️ Ben gebeliğimin başından beri her ay kısım kısım yaptım alışverişi 30. haftada bitti artık yıkama yerleştirme kısmındayım. Cinsiyet belli olmadan çöp kovası (korbel) küveti e bebeğin beyaz zıbınlarını aldım sonra onların bile ne kadar fiyatı arttı. İndirimleri takip ettim hep. Uzun vadede kullanacağımı düşündüğüm şeyleri (bebek arabası puset) biraz daha kaliteli (Mima,maxicosi) tercih ettim , oda yapmadım anne yanı beşik aldım , biberon emzik bakım ürünleri bunları da önceden belirleyip (mustela,avent) indirime girmelerini bekledim takip ettim. Kendim için pijama takımları göğüs Kalkanı (avent) emzirme sütyeni depend bunları da marka model belirleyip indirimi bekledim , bebek giysileri hm de çok güzel ve kaliteli , andywawa , lcw, e bebek bunlar güzel oluyor takip edersen yine güzel indirimler yakalarsın . Ben aylara bölerek tamamladım alışverişimi ama bir günde alıp bitirende var sana kalmış 😇