Arkadaşlar ben 12+0 haftaligim servikal yetmezliği diye konular açılmış okudum tedırgın oldum açıkçası bugüne kadar rahım uzunluğunu karından ölçüldü mu ki acaba gercı vajınadan en iyi şekilde ölçüm yapılıyormuş yarın doktorumu arayıp sorucam bana bişey demedi baktım iyi gibisinden sizlere de sormak istedim kontrollerinizde bakılıyor mu?