Tugbaslan3458 [url=https://hizliresim.com/5F1j00][img]https://i.hizliresim.com/5F1j00.jpg[/img][/url] burda bize el salladı teyzeleri ablaları ❤ [url=https://hizliresim.com/CuNyMk][img]https://i.hizliresim.com/CuNyMk.jpg[/img][/url] 13 haftalik olduk ama doktorumuz tahminde bile bulunmuyo onuda anlyorum değişebilme ihtimali olabiliyo belki bizi heveslendirmek istemiyo ama siz neler hissettiniz ne düşünüyorsunuz güzel anneler 🤦🏻♀️🙏🏻🤲🏻🌸
Mervetekmn Tugbaslan3458 degısır canım çünkü 16-19 arası kız dendı detaylıya bi girdim 23haftaya yakın erkekti
3evlat_kokusu Tugbaslan3458 11+5 de erkeğe benziyo dedi 2 oglum var çook istiyorum kızım olsun cevremde 4 hamile var 3 ü kız biri belli değil sağliklı ve hayirlı olsun öncelikle tabi ki bide kız olursa daha ne olsun🤲🤲
Tugbaslan3458 Mervetekmn bu zamanlar hiç gecmiyo ama gun geçtikçe daha çok sabırsızlanıyorum rabbim sağlık sıhhat versin bebeklerimize sağ salim gelsinler 🌸🤲🏻🤲🏻