Mom55 Kızlar daha şimdiden böyle acıyorsa emzirirken düşünemiyorum. Şimdiden böyle acıması normal mi dokunduğunda. Ucu acıyor. 27 haftalığım
Balbocegi_ Mom55 canim normal ama yinede yara olmamazi icin 37 haftadan sonra lansinoh kremle masaj yap gerci saglik ocagin demistir
Mom103 Mom55 ay siz 27 haftalıksınız ben 6+6 haftalığım ve böyle göğüs göğus ucu ağrısı görmedim. Dokunamıyorum. Uşgece yüz üste yatamıyorum eşime sarılamıyorum düşün artık 😀 emzirirken nolucak Allah bilir ama bi yolunu buluruz ya bişey olmaz
gokella Mom55 bende 29 haftalığom gogüs ucum acıyo 1-2 haftadır lansinoh ve mustela göğüs kremi aldım onları kullanmaya basladım. Suanda geçti ara ara duştan cıkınca yine suruyorumm
Yelizimmmm3447 Ben 12 haftalık hamileyim en çok gögüslerim acıyor uç kısımları filan doktoruma sordum normal hormonlar sebep oluyormuş
Balbocegi_ Mom103 gelirsin canim hic merak etme sen geldinmi al yap ben salaklik ettim o kremi degil baska iki krem aldim bin pisman oldum yaradan neler neler cektim
HKY Mom55 bende 28 haftalığım geçen haftalarda bende felaket durumdaydm sonra karbanotlı suyla yıkadım phılıps aventin göğüs kalkanını taktım bi kaç gün geçti çok şükür deneyebilirsin
zeynep_0395 Mom55 aynı dert bendede var hamile kaldım andan itibaren hemde şimdi uçları büyümeye başladı bide kaşınıyor acıyor sanki yeniden göğsülerim çıkıyor gibi 😰