betul1- Sevnur5656 bende nehir Hanıma gidiyorum memnunum daha salı günü ordaydım muayene ücreti 90 lira oldu. Doğum gece olursa istek olursa belli bir ücret karşılığı geliyor inşallah onda yapacağım bende 26 haftalığım
kdrsln Yok henüz bende sormadım ama diğer hastanelere göre uygunmuş ben ssvd istiyorum haftaya gidicem sorarım
Sevnur5656 Teşekür ederim kızlar bende suan 28 haftalik oldum nehir hanima gitmeyi düşünüyorum orda doğum yapacam inşallah