7 haftalıkken gittik kalp atışını duyduk bebeği gördük ama kalp atışının çok yavaş ve bebeğin çok küçük olduğunu söyledi doktor herşeyi hazırlıklı ol olumlu birşey söyleyemiyorum dedi böyle bir durum yaşana varmı aranızda kızlar lütfen yardımcı olun 🙏