Semanurdur24 Kızlar bebek arabası bakıyotum da. Önerebileceğiniz kullandığınız ve memnun kaldığınız bebek arabası markalarını yazar mısınız? 😘😘☺️☺️☺️
sevara Semanurdur24 Joell travel system aldık biz baya güzel geldi sağlam ve kullanışlı. Daha kullanmadık ama evde deneme yaptık😅 fiyatı da uygun
Elfynsmr Semanurdur24 travel sistemler güzel ama hem ağır hem de genelde 9 aydan sonra baston tipine geçiyorlar bende iki iki gerek yok diye kabin tipi alıcam uzun süre kullanılıyor
Mihrimah41 Semanurdur24 tek elle açılıp kapanıyor, hafif, kapandığında küçücük yer kaplıyo ve yenidoğandan itibaren kullanılıyor
Semanurdur24 Elfynsmr yani travel sistemin en fazla taşıyacağı 9 ay ondan sonra iptal ? Aaa bunu bilmiyordum.
ipek-smr Baby care markası e bebekte 1500 tl 15 kg kadar koyabilşyosun hafif güzel bi araba alt sepeti geniş
GizemPolat Semanurdur24 canım çevremde kullanıp memnun olan vardı bende onun için aldım kullanmak daha nasip olmadı ama kolay yönlerini var tutacak yerinden direk değişim yapılıyor
Japonica Chicco duo kwik one aldım. Hem kabin boy oluyor hem travel hem de hafif. Yenidogandan itibaren kullanilabiliyor 👍
Ayyse34 Prego impala 2022 aldık henüz kullanmadık travel ama agır birr araç değil 1700 indirimli fiyatı