30 haftalık hamileyim..erken dönem kasılma sebebiyle 2 kere 2 gün hastanede yattım belkide 3.kez yatacağım.. Burada sadece kontrol altında nidicard kullanıyorum diyebilirim.. Nst ve tansiyon ölçümü de yapılıyor tabi.. Drum ısrarla nidicardı eve yazamam diyor.. Ani yan etkileri olduğundan kontrol altında kullanmalısın diyor.. Merak ettiğim şu bu ilaci evde kullananlar tansiyonunuz kaç? Benim tansiyonum 10/6…9/5 civarı bu yüzden mi yazmıyor eve acaba…şimdiden teşekkür ederim