seleno amin canim ama çocuk konusunda benim kafam gercrkten cok karisik su an kayinvalidemlerle oturuyoruz yaklasik 2 sene sonra ayrilcaz . Eşim askere gidip gelicek bu sureçte hem cok istiyorum hemde hemde acaba askerlik ve ev aradan ciktiktan sorami olsa dah iyi olur diyorum. Hic korunmadik .oluruna biraktim artik. Sadece tek bilmek istedigim bir sorun varmi varsa o 2 senelik surecte onalri halledelim benim için su an olsada olyr olmasada ama esim cok istiyor. Kafam cok karisik valla ya