Akg Artık kafayı yiyeceğim sürekli etraftan yorum yapan oluyor kafam karışıyor. En iyisi biraz daha karışsın yardımcı olur musunuz
ikizminikler Akg derin isminden niyeyse hiç hoşlanmıyorum ya 😂 asya hem güzel söylenişide hoş eşim isteseydi ben koyardım
Akg ikizminikler benim eşim çok istedi zaten asya ismini. Olmazsa zaten Asya Nil olarak koyalım diye düşündük