Benim minnoş kız 👧🏻 göbeğim büyüdü baya ama görenler 7 aylık demez, bol kıyafet giyince saklayabiliyorum bile 😁 gece uyurken çok bel ağrım oluyor sürekli sağa ve sola dönerek uyumam gerekiyor belimi dinlendirmek için.. onun dışında gayet iyiyim çok şükür hareketlerimde bir kısıtlama yok. Birde uzun süreli oturduğumda bacaklarım sızlıyor. Elde ayakta şişkinlik yok.