Yaren- Arkadaşlar park Beşik alıp memnun kaldığınız marka ve modeller nelerdir ? Ben yoyko yu cok beğenmiştim ancak bir anda satışı durduruldu
nisemom Yaren- Yaren- prego anne yanı da olabilen modelini aldım. Daha kullanmadık ama kullanışlı görünüyor
HKY Prego miami anneyanı olabilen hem uygun hem kullanışlı görünüyo henüz kullanmadık ama memnun kalacağımızı düşünüyorum🥰