Arkadaşlar 9 Ağustos ta yumurtam çatladı sol kasığımda hafif ağrı olmuştu.ilk defa yumurtam çatlarlen hissettim bizde zaten değerlendirdik o zamanları . Ondan beş gün sonra aynı yerde kasık ağrısı bel sızlaması yorgunluk ve alt karın şişmesi oldu bu bi hafta devam etti . Ve yarın adetin birinci günü olcak . Bugün ara ara batmalar kasıkta hissediyorum . Ben hem ovulasyon kullandım hem eteş ölçme yöntemini kullandım . Yumurtlamadan sonra ateşim hep yüksek gitti . Böyle olupta hamile kalan varmı acabaa 😏