Kızlar merhaba bugün döngünün 44. günü. Kan verdim fakat beta hcg negatif. Korunmayı bıraktığımızdan bu yana 6 aydır düzensizliklerim var. Normalde 30gündü şaşmazdı. İlk kez bu kadar uzun sürdü. Adet olacakmışım gibi ağrılarım oluyor bacaklarımda, kasıklarımda. Doktor gecikmeler başladığında Tarlusal adet söktürücü vermişti. Sizce içsem mi artık?