Elifkeskinn Merhaba sevgili anneler ben bebeğime hangi marka şampuan pişik kremi yağ alacağıma karar veremedim sizler ne aldınız içeriği doğal mı. Kullandıysanız memnun oldunuz mu yardımcı olursanız sevinirim .
Elfynsmr Elifkeskinn şampuan ve pişik kremi bübchen marka düşünüyorum ya da mustela nın. Vücut losyonu almayı düşünmüyorum saf zeytinyağı kullanıcaz. Vücut yıkama jeli yerine de yine bübchen marka sabun alıcam canım.
Elfynsmr Elifkeskinn instagram da mühendisinoğlu var ürün içeriklerini inceliyor oradan da yardım alabilirsin bana çok faydası oldu
CansuAbinik Elifkeskinn Ben bübchen’inkileri aldım. Birde Almanya’dan Kaufmann’ın pişik kremi geldi. Bakalım hangisi iyi gelecek deneyip göreceğizz 😍😍
Busraveminisi1 Elifkeskinn şampuan mustela alacağım pişik kremi ise mustelanınki organik ama yağ bezesi yapıyormuş o yüzden desitin alacağım yine organik bebek vücudu için doktorlar yağ önermiyor o yüzden yine mustelanın bebek nemlendirici losyonunu alacağım
Elifkeskinn Busraveminisi1 mustelayı çok öneriyorlar ama pahalı bir ürün sürekli aynı ürünü kullanmak istediğim için beni düşündürdü