gaammzzee Progestan 200 mg sabah akşam kullanıyorum çok afedersiniz idrarımı kaçırmışım gibi iç çamaşırım ıslanıyor bu normal mi ?
gaammzzee SerapTadelenTtnc Eses evet tamamı emilmiyor atıyor ama su çok faZla olunca korktum açıkçası 😔 bebeğimle bi alaksı yoktur değil mi
Mrymkdr Bende kullanıyorum bugün baktım bende de oluyor sürekli ama progestandan olduğunu hiç anlamamıştım demek ondan mi oluyor bende 2 aylık gebeyim hap olarak ağızdan alıyorum ben
Sade Canım olabildiğince ileriye doğru atmaya çalış fitil olarak kullanıyorsan. Akıntı azalıyor ve söylediğin gibi küçük tuvaletini yapıyormuş gibi oluyor. Bende doktoruma sordum çok normal dedi bol bol su içmeye çalış aynı zamanda.