Zoztrk Merhaba bayanlar hafif mide bulantisiyla hastaneye başvurdum 3 cm açılma ve sancin var deyip yatış verdiler ben şuan iyi hissediyorum hafif hafif sancim oluyor 38+1 haftalık bebeğim de sizce doğum olur mu
Siem24 Zoztrk 38+3 te 3 cm açıklıkla yatışım yapıldı. Kendi sancım hiç yoktu. Suni sancı verildi 5 cm kadar ilerledi daha da ilerlemedi saatlerce bekledim ve sonu sezaryen bitti. İnşallah sizin ilerler açılmanız. O gün ben de hareket azlığı nedeniyle gitmiştim hastaneye
Zynp01 Siem24 nst de sancı çıkmış mıydı ? Bnde defalarca hareket azlığı için gittim bn sancı hissetmediğim halde nst de çıkmıştı