Bunu umut olur belki diye yazmak istiyorum çünkü ben okudukça çok mutlu olurdum. Geçen yıl 12 haftalık bebeğimi kayıp ettim daha sonra araştırıldı ve hem pıhtılaşma sorunum hemde rahimde kalp şeklinde perde olduğunu öğrendim ve bir daha hamile olursam tekrar düşer dedi doktorum. Çünkü düşüğü 1 günde yaptım biraz leke geldi ve ertesi gün evde yatakta düşürdüm acısız şekilde rahimim açıldı ve kızım bacaklarımın arasına düştü. Bu acıyı Allah kimseye göstermesin 3 ay kendime gelemedim odama giremedim. Neyse düşükten 3 ay sonra ameliyat oldum 5 saatlik bir ameliyattı ve çok zor geçmişti riskim vardı. 31 temmuzda ameliyatı oldum ve kasımda tekrar hamile kaldım. Hamileliği öğrendiğim gün iğneye başladık ve günde 2 tane kan sulandırıcı iğne vurulup 3 günde bir proluton oluyordum. 11. Haftamda rahimde ağrım oldu bebek baskı yapıyordu ve Rahim ağzı açıklığım vardı hemen serklaj oldum. Bundan doğuma kadar annemde kaldım çok şükür sadece tuvalete ve yemeğe kalkıyordum. 28.haftada erken doğum riskim arttı ve ciğer iğnesi oldum. Bu arada bebeğe kilo aldırmaya çalıştım günde 5 tane yumurta yedim ceviz kaju kaşar ne dedilerse yedim. Ve 35+3 iken benim yaramaz oğlum dikişin tam üzerinde resmen zıplıyordu. Doktor muayenehanede almak zorunda kaldı dikişi artık bekliycez dedi ve ertesi gün suyum geldi sezaryene alındım. 21 temmuzda 17.00da oğlum dünyaya geldi ama ağlayamadı sesi çıkmıyordu 23 gün küvözde 3 günde odada kaldık. Çok şükür ki şimdi 2 aylık olduk. Buradaki bütün hamilelere bebek isteyenlere duam Allah sizlerede nasip etsin. Ben hergün düşer mi hareket ediyor mu buda giderse diye çok korkuyordum. Allahın izniyle ben kurtuldum. Darısı bütün isteyenlere. Asla umudunuzu kaybetmeyin ve doktorunuz ne derse yapın ben 560 tane iğne oldum günlük 19 tane hap kullandım ve değdi. Sağlıcakla kalın 💕💞