Gizemmsss1 Bebegiminannesi_ canım benim valla bende pek göremedim fotoğrafta çıkmamış sanırım ama sen görüyorsan eğer bi kaç gün sonra bir daha bi tekrarla o zaman biraz daha fazla belli olur
Folikasit18 Bebegiminannesi_ hayalet çizgi var sanki 😍 yalnız testi söken tek ben değilmişim 😂 adetine daha var mı?
Birgul Çok silik bi çizgi var ever adet geçmeden mi yaptın 2-3 gün sonra tekrarla canım koyulaşırsa hemen kan ver
Birgul Bebegiminannesi_ o zaman bu kadar silik olması cok normal hatta 4-5 gün sonra tekrarla o zaman kan ver
Folikasit18 Bebegiminannesi_ ben de oğlumu bir hafta kala bu şekilde öğrenmiştim. İkinciyi bebeğimi dört gün kala yaptım baya belliydi. Erken yumurtlayınca erken öğrenilebiliyor. Benim ovülasyonlarım adet biter bitmez oluyor öyle 14. Gün değil