Kızlar 29+2 hamileyim ve 5 aylıkken kasık fıtığım çıktı doktor o zamanlar bişey demedi daha 13.14 haftan var belli olmaz normal sezeryan demişti şimdi git gide yaklaşıyorum zaten doktorumda degistiricem çok ilgisiz ama bagzilari yürüyüş yap diyor bazıları sen kesin sezeryansin diyor beni üzüyor ama araştırdım çok kişi kasık fıtığı olan çok kişi normal doğum yapmış evet ayakta kalmak ikinmak öksürmek zorlamak daha kötü yapiyor lakin bende zaten temizlik cart curt sürekli yapıyorum geçen öğlen 12 den akşam 8 e kadar odamı kaldırdım belim karnım çok ağrıdı ama mecbur son aylarda daha kötü olurum yapamam diye aradan çıksın odam dedim yani ağrı olmadı kasığımda sizce engel mi normal doğuma