6+5 gebeyim.bugun çok hafif renkte ve 1-2 damla kadar bi kanamam oldu. İç çamaşırım kirlenmiş sadece ve peçeteye sildiğimde peçeteye de gelmedi.sonrasında devamı da gelmedi.doktora yazdım fakat henüz cevap vermedi.yerleşme kanaması mıdır?korkmalı mıyım?