CansuAbinik Mom81 hala kendi pamuklu çamaşırlarımı giyiyorum. Bir sıkıntı yaşamadımm🤗 Ama pentidekiler çok iyi diye söylüyolar🙂
Birkucukkelebek Mom81 oyshoda yüksek bel çamaşırlar var normalde de onlardan kullanıyordum çok rahat oluyor tavsiye ederim. Düşük bel ya da tam kasık üstünde bitenler çok rahatsız ediyor benim o bölgemi
Hzlkaya Ben h&m den ve pentiden giyiyordum zaten 38 haftalığım hala aynı çamaşırlarımı giyiyorum hiç sıkma yok ama pamuklu giymeye özen gösterin bence
Deletedmom95 Mom81 suan dolabımdakileri kullanıyorum ama ayriyeten hamile iç çamaşırı da aldım bitane o da çok rahat oluyor öyle bişey alabilirsin
Serifeisitmir Mom81 canım pamuklu kullan karnın çıkana kadar normal büyük beden tercih edebilirsin karnın çıktıktan sonra hamile çamaşırları var çok çok rahatlar onu tavsiye ederim
fosforlukalem Mom81 9 haftalık ve sıkıyor mu? Maşallah 😊 Ben 39 haftayı kendi çamaşırlarımla bitirdim 😂