ebru-33 akıntım çok fazlalaştı. 2 yada 3 yemek kaşığı kadar oluyor 1 günde. sizlerdee var mi bu kadar akıntı ?? benm mi anormal
annecikk_ ebru-33 canim toplam bir gunde o kadar oluyorsa normaldir yada enfeksyon felan vardir benim enfeksyonum var mesela
CansuAbinik ebru-33 Doğuma yaklaştıkça akıntı artıyormuş. Bende de arttı. Günde 3-4 kere iç çamaşırı değiştiriyorum 🤭
HGa Aynen canım bazen eşofmanıma bile geçtiği oluyor doktor kokusuz olduğu sürece bir sorun olmaz dedi kokusu olduğunda enfeksiyondan şüpheleniyorlar suan vajinal normal hamilelikte görülen akıntı dedi
annecikk_ ebru-33 insallah yoktur valla bizimburda 37 haftada smear testi yapiyolar ona gore enfeksyonlu durumda doguma girmeden antibiyotik igne feln yapiolarmis🤷🏻♀️
ebru-33 Buse0770 bu hafta doktora gidecem. bakalm. kafasi doğum pozisyonunu almis ama catiya yerlesmemisti.