Msltms odasinda ki büyüyen beşik icin kayınvalidem aldi 350 tlye uyku seti ama cok pahali bence. Yatak odamda ki besik icin kendim dün kumas aldim %100 pamuk. İçi içinde kalın elyaf alıp terziye verdim. 2 yan korumalik yastik yorgan yüzü dikecek. Carsaf Olarakta lastikli çarşaf alacağım zaten. Bence böyle cok daha uyguna geliyor. Toplamda 150 tlye geçmez böyle 🤷🏻♀️