Inci20192021 Kizlar normal mi bbegimi hareketlerini cok asagida his ediyorum sanki her an dogcakmis gibi. 14 ay önce sezeryan ile dogum yaptim tam oralarda his ediyorum.
Reyyhan Inci20192021 belki de 2. Gebelikler de boyle.oluyordur canim çünkü benim 2. Gebeligim ve ayni oyle baya baya asagida
Inci20192021 MYstryy 23 haftalik hastaneye gittim birsey cikmadi doktor diyo bebek dönüYomus o yüzden agrim olmus bebek baski yapiyo diye. Ilk hamileligimde hic böylw olmamisto döndügünde.
MYstryy Inci20192021 bende 18 hft 3 gunluhum ve bebek bazen vurduğunda özel bölgem zonkluyor . Ayaklari assagida oldugu zaman vurdumu oyle oluyormus sanirim.
Inci20192021 MYstryy ZeynepYavuzFeyza Reyyhan insan ister istemez korkuyo erken dogum olcak diye cok asagida his ettigim icin insallah vaktinde saglikla kucagimiza aliriz bebislerimizi 🤲🏻🐣
ZeynepYavuzFeyza Canım bende 20. Haftayım ilk sezeryandı 1,5 yaşında oğlum dediğin gibi bebek çok aşağıda tekmeliyor dün doktoruma sordum bu zamanlarda bebek aşağıda dedi sorun yokmuş bebeğin ayakları aşağı gelmiş o yüzden