Kızlar doktor bana progestan verdi fitil olarak kullan dedi öbür türlü uyku yapar çok dedi fitil daha etkili diye söyledi ama eczacı sabah 1 akşam 1 tok yazmış. Bende fitil olarak 2 kere kullanıyorum günde acaba yanlış mi yapıyorum kullananlar siz nasıl kullanıyorsunuz?