Folikasit18 Aleynafidan19 kahverengi akıntı olursa mutlaka doktor görmeli canım. Ama benim de 10. Haftam şeffaf akıntım var sümüksü kokusuzsa korkma dedi doktorum lakin kahvarengiyi bilemiyorum? İlk haftalar yerleşme kanaması oluyor ama 8.haftada olur mu bilemiyorum
Nuray23 Bende de beyaz geliyordu akintim. Idrar yolu enfeksiyonum varmis bunun da dusuk yapmaya sebebi olabiliyormus. Doktorum antibiyotik verdi 1 haftadan beridir kullaniyorum. Akintimda da gozle gorulur azalma oldu.