ZorYollardanAsipGelenim Hamileligini yeni öğrenenler hadi tanisalm 3 hafta 4 gunluguz bugün biz. 2 gun once erken gebelik testiyle ogrendim. Dünde beta 45 cikti. Iki kaybim olduğu için oksapar igneye basladik hemen sizde durumlar nasil
Ozlemm37 ZorYollardanAsipGelenim 4 hafta 6 günlüğüm bende. Geçen ay kimyasal yaşadım heyecanla kesenin görüneceği günü bekliyorum