mom74 pandemi hastanesi. Doğumhaneleri, sancı odaları, servis katları mükemmel. Kesinlikle tavsiye ederim. Personeli, doktorları çok iyi davranıyorlar. (Aslında olması gerektiği gibi davranıyorlar desek daha doğru olur) Refakatçi 1 kişi alıyorlar bayan olması lazım