Bi kizimiz olacak insaAllah biraz kararsizim.
Kendi ismim Semanur :) kizimin adini aslinda Esmanur istiyordum hem bana yakın hem anlami güzel. Sonra Zeynep Alya ismi dikkatimizi cekmisti sizce kulaga hos gelen ve daha güzel olan hangisi? 😊 RABBIM kimsenin kucagini bos birakmasin insaAllah♥️