Yusufeymenimm Pazartesi kan verdim beta hcg 16.31 çıktı carsamba günü tekrar verdim 47.10 çıktı yükselişi normalmı
Yusufeymenimm Minikjelibonum çok saolun peki acaba kesesini görmek için kaç gün sonra gitmeliyim veya kalp atışı için hastaneye gidemedim Sağlık ocağında bakılmıştım
Zeynepartan Kese 5 6 haftada gözüyor canım ben ilk 53 tü betam sonra 750 oldu birden hayırlı uğurlu olsun 6 haftada gidersen eğer kalp atışınıda duyarsın net
Yusufeymenimm Zeynepartan çok saolun düşük çıktığı için doktor kimyasal olabilir falan demişti biraz canm sıkıldı o yüzden
_Aysgll_ Kese 5. Haftada gözükür canım. Ben kalp atışını ve bebeği 8. Haftada görmüştüm. Oregisebiliyo yumurtlama zamanına göre. Bazısı erken görür bazısı gec
haziranin25i Yusufeymenimm evet normal sağlıklı gebelik başlangıcına işarettir🤩 gözünüz aydın yeni Anne ♥️
Zeynepartan Yusufeymenimm canın sıkılmasın ben şuan 26 haftalık hamileyim betamda 53 tü İçini ferah tut 🤲🤗🥰