Merhaba anneler 2.gebeligim dün geceden beri leke görüyorum şuan kahverengi dün biraz kırmızımsıydı doktora iki defa gittim beklemeliyiz dedi ultrasonla allttan baktı kese görünüyor ama bebegin kalp atışı duymadan bisey diyemeyiz dediler 10 gün boyunca iki gun arayla hastaneye kontrole çağırdı bisey olmaz insallah bebegime böyle durumla karşılaşan oldumu