Merhaba kızlar, minnoş anne adayları ben siteye yeni üye oldum. 1.5 senelik evliyim da yaklaşık bir senedir çocuk istiyoruz martta bir kimyasal gebeligim mevcut, 3 dr gittim bir sıkıntı yok artık özel bir klinikte bir dr buldum baya iyi geçen ay yum takibi yaptı ve yumurtam gec gelişiyordu ve çatlamış görüntüsü oluşuyordu ama prog düşük çıktı bu ay femara başladık, kullanıp pozitif sonuç alan varsa bana destek ve moral olursunuz çok seviniriiim😊