Kızlar 16+5 olduk hamileliğimi öğrendiğim ilk günden beri sol tarafıma yatmaya çalıştım ama şimdi büyüdükçe karnımın yanları doluyor sanki ben sol tarafa yatınca bebeğimin üstüne yatmış gibi hissediyorum arada sağ tarafa yatıyorum bu seferde kan akışı iyi değildir diye sola yatıyorum tekrar çaresiz kaldım vallahi . Sizler nasıl yatıyorsunuz ?