Bekledigin bile kabahat cnm . Hatta hemen git şimdi yaptır. Bu belirtilerin hepsi covid belirtisi zaten. Sende belirtilerin ayak yanması hariç hepsi annemde çıktı ve testide pozitif çıktı. Şimdi iyi ama çok şükür. Bak bebeğin var hemde daha minicik Allah korusun. Hemen, hemen git yaptır.